15.3.23

ΤΟΥ ΤΆΣΟΥ




 TOY ΤΑΣΟΥ

Ακόνισα το μαχαίρι της θλίψης

Έκοψα κομμάτια την οδύνη

Τη μοίρασα σε συγγενείς και φίλους

Ψέματα ήταν τελικά

Δεν λιγοστεύει ο πόνος

Που μοιράζεται

Ίδιος ο βράχος στο στήθος μου

Ίδια η μελανιά στο βλέμμα μου

Για τα μάτια σου

Τα παράθυρα στο παιδί που υπήρξα

Τα για πάντα κλεισμένα

Για τα δικά μου ζωντανά κομμάτια 

Που θάφτηκαν μαζί σου

Κι ο ποιητής ψέματα έλεγε

Δεν είναι οι κάργιες στα κεραμίδια ο θάνατος 

Δεν είναι οι γυναίκες που δεν ξέρουν ν'αγαπηθούν

Έμαθα τον θάνατο τώρα

Είναι η οδύνη της αμετάκλητης απουσίας

Που πικραίνει την μπουκιά και το βλέμμα μου

Και πώς να συνεχίσω;

Δύσπιστος πια σε θεούς

Ανθρώπους και στίχους

Με το κρίμα να λιμνάζει

Μια στον λαιμό 

Και μια στα μάτια μου

Να ψυχορραγώ στο τελευταίο μας

Αντίο

Αδελφή μου!

https://youtu.be/-RT3uFugS0k



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΝ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΆΛΙ

Πόσο μ'αρέσει το πορτοκάλι Η λέξη πιο πολύ απ' το φρούτο Η ροή του λόγου του Αυτο το ρο και το λάμδα Στη σωστή απόσταση Όπως ορίζετα...