4.1.21

ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

 Μικρόκοσμος



Μέσα στο σπίτι μου είναι αλλιώς

Λέξεις κληματαριές κρέμονται απ'το ταβάνι

Ποτάμια από στίχους  ρέουν δίπλα απ'το κρεβάτι μου

Σελίδες αγαπημένων βιβλίων αιωρούνται στον αέρα


Μέσα στο σπίτι μου είναι αλλιώς

Μυρίζει η κανένα με το πορτοκάλι που βράζει στην κουζίνα

Ροδίζουν οι τοίχοι απ'τα όνειρα τα καινούργια

Τραγουδά η σκέψη με νότες κρυστάλλινες ανήκουστες


Μέσα στο σπίτι μου είναι αλλιώς.

Ψάρια καθρέφτες πλέουν σε θάλασσες τοίχους

 Πεταλούδες γεννιούνται σε κομμάτια γυαλιού

Κλαδιά από σφένδαμο αγκαλιάζουν σαν χέρια


Μέσα στο σπίτι μου είναι αλλιώς.

Αφήστε με.




Background music https://youtu.be/kJ4s3G7hgR4





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΝ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΆΛΙ

Πόσο μ'αρέσει το πορτοκάλι Η λέξη πιο πολύ απ' το φρούτο Η ροή του λόγου του Αυτο το ρο και το λάμδα Στη σωστή απόσταση Όπως ορίζετα...