27.12.20

ΣΤΙΞΗ-ΑΝΤΙΣΤΙΞΗ

 Στίξη


Σουλατσάρω αμέριμνη πάνω στην πρότασή σου
Αγκαλιάζω με δέος μερικά θαυμαστικά που βρίσκω διάσπαρτα
Γέρνω την πλάτη μου για λίγο σε κάποια κόμματα να ξαποστάσω
Γλιστράω κρυφά στις παρενθέσεις σου και σ' αφουγκράζομαι
Ψάχνω να εξηγήσω τον γρίφο σου στην άνω κάτω τελεία σου
Κρεμιέμαι απ' την απόστροφό σου  και κάνω κούνια  γελώντας
Ενώνω τις παύλες που βάζεις στο δρόμο μου και τις κάνω τάβλες πάνω τους να τεντωθώ
Τρέχουν τα μάτια μου απορίες σε κάθε σου ερωτηματικό
Ανοίγω τα εισαγωγικά σου να  να δω τι λόγια κουβαλάνε και τα κλείνω με φροντίδα μην ταράξω τις λέξεις
Φαντάζομαι κόσμους μαγικούς μπροστά μου κάθε που συναντιέμαι με τα αποσιωπητικά σου
Κοιτάζω ψηλά σαν το φεγγάρι την άνω τελεία σου και σ' ονειρεύομαι
Περιδιαβαίνω κάτω απ' τους αστερίσκους σου και γεμίζουν τα μαλλιά μου αστρόσκονη
Σκοντάφτω που και που σε καμιά τελεία σου κι όταν σηκώνομαι ανησυχώ μήπως στην επόμενη λέξη σου την συνοδέψεις και με παύλα

Κι έτσι λήξει άδοξα ένας ωραίος περίπατος στην Στίξη σου. -


Background music https://youtu.be/82xcICYq11Y


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΝ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΆΛΙ

Πόσο μ'αρέσει το πορτοκάλι Η λέξη πιο πολύ απ' το φρούτο Η ροή του λόγου του Αυτο το ρο και το λάμδα Στη σωστή απόσταση Όπως ορίζετα...